Translate

вівторок, 7 березня 2023 р.

Диктатор Лукашенко обізвав Володимира Зеленського «гнидою» (ВІДЕО)

 





Диктатор Олександр Лукашенко розкритикував президента України Володимира Зеленського та заявив, що той просив "укласти пакт про ненапад".

 


Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на БЕЛТА.

Він коментував вибухи на аеродромі "Мачулищі".

"Я ще якось думав, що Україні потрібен мир, що Зеленський вболіває за свій народ. Президент Зеленський - просто гнида. Просто гнида! Такі операції не проводяться без узгодження з керівником країни і головнокомандувачем. Це я вам кажу як президент", - сказав Лукашенко.




За словами самопроголошеного "президента," Зеленський нібито "бігає навколо Білорусі, надсилає людей і просить" його "укласти пакт про ненапад".

"На що я говорив: "Ми не збираємося нападати". - "Ні, давайте підпишемо договір під заступництвом організації Об'єднаних Націй, що ви на нас не нападете". Ви чули мої всі ці заяви. І в цей час ... що ж, виклик кинуто", - додав бульбофюрер. 

Нагадаємо, що стало 
відоме ім'я Героя розстріляного окупантами.