Translate

четвер, 21 листопада 2019 р.

Для відновлення контролю над кордоном із РФ на Донбасі, Україні вистачить своїх сил - президент Зеленський



Президент України Володимир Зеленський вважає, що незалежній Україні не потрібна допомога інших країн для відновлення контролю над кордоном із РФ на Донбасі після появи такої можливості.
Про це президент Зеленський заявив на брифінгу в Очакові, повідомляє Інтерфакс-Україна.
«Олександр Лукашенко, наскільки я знаю, він мені це говорив, що не вперше озвучував, що якщо вам потім буде потрібна допомога з приводу кількості прикордонників на кордоні України з Росією, коли вам потрібно буде брати під контроль кордон, то звертайтеся, ми обов’язково допоможемо. Я йому подякував, але я думаю, що ми ж незалежна країна і у нас вистачить своїх прикордонників», — сказав Володимир Зеленський.
Також Володимир Зеленський прокоментував інформацію про пропозицію першого президента Казахстану Нурсултана Назарбаєва щодо зустрічі з президентом РФ Володимиром Путіним.
«У реальності теза Назарбаєва звучала так: «Мені здається, щоб у вас з’явилися відносини з Росією, в цілому вам потрібна зустріч тет-а-тет», — уточнив президент Зеленський.
Володимир Олександрович зазначив, що заради миру на Донбасі готовий до будь-яких форматів.
«Я йому сказав, що заради миру на Донбасі і повернення наших територій я готовий до будь-яких форматів, у тому числі наш головний формат — Нормандський», — вказав президент Зеленський.

Нагадаємо що, Путін полюбляв зіпсувати повітря в автобусі і вистрибнути