Translate

четвер, 28 листопада 2019 р.

Дуже дивний випадок стався з сином Нікаса Сафронова в туалеті літака (відео)

Результат пошуку зображень за запитом "произошел с сыном Никаса Сафронова в туалете самолета"

З сином відомого російського художника Нікаса Сафронова, котрий в 2017 році потрапив в базу даних сайту МИРОТВОРЕЦЬ, за незаконний перетин кордону України та за підтримку російської пропаганди в окупованому Криму, стався конфуз під час польоту в літаку.
Так, сина Нікаса Сафронова піаніста Луку Затравкіна засмоктало в унітаз в літаку, про що написав портал Факти.

 Про це стало відомо після того, як 29-річний Лука розповів все журналістам. Так, молода людина летіла з Казані в Москву на борту Boeing 737-800. Під час польоту йому 
захотілося піти до вбиральні, але вийти звідти самостійно не зміг.


Він розповів, що близько сорока хвилин до приземлення він пішов в туалет.

«Я зайшов в кабінку. Через кілька хвилин до мене стали стукати. Я заквапився, кабінка адже вузька. Натиснув на змив, але мене засмоктало », - розповів Затравкін.

Рятувати музиканта довелося пасажирам.

 «Я не помру в туалеті», - кричав Лука.

Один з «рятувальників» зняв інцидент на мобільний телефон і опублікував відео в інтернеті.


Зараз же Затравкін пригнічений і хоче судитися. За його словами, авто ролика вчинив, «як справжній негідник».

ВІДЕО: