Translate

субота, 3 серпня 2019 р.

19-річна українка розповіла, як поїхала воювати на Донбас (ВІДЕО)


У мережі було опубліковано інтерв'ю з 19-річною дівчиною Оленою, що є військовослужбовцем ЗСУ і захищає країну на позиціях Операції Об'єднаних сил під Донецьком.

Інтерв'ю з дівчиною з'явилось на офіційній сторінці Об'єднаних сил у Facebook.

Олена розповіла, чому саме вирішила зв'язати життя з армією, та поділилась спогадами про службу.

– Контракт зі Збройними Силами України уклала у 2017-му. Спочатку два з половиною місяці в навчальному центрі Десна. А потім потрапила в батальйон. Ось уже в жовтні буде два роки. Це мій другий виїзд в Піски. – Як склалося так, що Ви обрали шлях військовослужбовця?– З дитинства мріяла пов'язати своє життя з військовою службою. Можливо, багато фільмів про військових дивилася. У мене в сім’ї немає військових, але дуже багато армійців серед друзів. Щоправда, фільми і життя – це різні речі. – Зараз ви на передньому краї. Як вдається переборювати страх, ладнати із собою?– Перший раз, як потрапила сюди, було дуже страшно, а потім звикаєш. Вдруге у цьому році заїхали – як удома вже, усе знаєш. Але пильність не втрачаєш. Десь скло затріщало, залізо – «на вушному сидиш» (вивчаєш обстановку навколо на слух, – прим. авт.).– Що було найважчим і найстрашнішим?... "




" – Яка Ваша найзаповітніша мрія?  
– Вона уже здійснилася. Я дуже хотіла на службу потрапити. І зараз я тут. Роблю те, що повинна і що мені подобається. "


джерело