Translate

середа, 28 жовтня 2020 р.

Актор і боєць УДА Анатолій Пашинін одружився



Відомий актор Анатолій Пашинін, який тривалий час знімався у російських фільмах, а потім повернувся в Україну і воював на боці українських військовослужбовців в АТО, одружився.

Про це він написав у Facebook, – повідомляє Шляхта не працює.

Коли почалася російсько-українська війна, всіляко допомагав українським військовим грошима, а коли ті закінчилися, добровольцем пішов на фронт під позивним “Дублер”. 

Нині стало відомо, що Анатолій одружився. І його обраницею стала юрист Леся Задесенець.

Пашинін подякував Україні за нагороду, маючи на увазі дружину Лесю, і зазначив, що його переповнюють почуття радості та гордості.

“Добрі Люди, Привіт і процвітайте!
Радість і Гордість переповнюють мене!
Моя Божественна Леся, надавши мені Високу Честь, прийняла мою пропозицію Руки і Серця і стала моєю Дружиною!
Ще раз сімсот написав би Моя !!!
Україна, за Щедру Нагороду, Дякую!
УБС i НЕ тре! :-)”







 




Обраниця Анатолія – юрист Леся Задесенець (відтепер – Пашиніна). Обоє стали парою після повернення актора в Україну і разом пережили чимало. В тім числі, й загрози життю Анатолія, який воював на Сході в лавах Української Добровольчої Армії.

 Перед тим розірвав всі стосунки з РФ і відмовився від тамтешньої зіркової кіно-кар’єри. Через це російські ЗМІ та соцмережі й досі продовжують поширювати про нього негатив та брехню. 

Але саме Леся допомогла Анатолієві витримати найважчі моменти в житті. Як він зізнається, свого часу “відкрила мені очі на багато чого.

Моя дружина завжди дає розумні поради, і я жодного разу не пошкодував, що їх послухав”. Крім того, жінка – не з полохливих: “Під час чергового замаху на нас  відібрала рушницю в одного з нападників”.

Віднедавна Леся та Анатолій стали родиною офіційно. 


Нагадаємо, що у РФ загорілася військова техніка, яка, ймовірно, рухалася на Донбас (відео).