Translate

середа, 30 вересня 2020 р.

Дівчата влаштували танці біля памятника загиблим Захисникам України (ВІДЕО)

 



В селищі міського типу Талалаївка, Чернігівської області, неповнолітні дівчата влаштували танці біля памятника загиблим воїнам, Захисникам України.

Про це повідомив Богуслав Борсук, на своїй сторінці в Facebook.

😠Сьогодні зранку мені скинули ось це відео з одного Чернігівського пабліку.
😡Слів підібрати важко. Я не проти танців, я тільки за молодіжні рухи, але місце обране не те. Надіюсь це був не обдуманий крок з їх сторони, але якщо ні то сумно стає за таку молодь.
Я сподіваюсь, що слідуюче відео буде з цими дівчатами на фоні пам'ятника з вибаченнями.
Цей пам'ятник відкривали не для того, - написав під відео Богуслав.





Невдовзі сталося те, на що сподівався Богуслав Борсук...

Як я писав у попередній публікації : "Я сподіваюсь, що слідуюче відео буде з цими дівчатами на фоні пам'ятника з вибаченнями".
👆Надіюсь , що ця ситуація буде уроком і для них і не тільки.
👍Також дякую керівнику Поліція Талалаївського району Андрію Івановичу Водолазкіну за швидку реакцію на подію. Спільно поїхали до школи та зустрілись з директором та учасницями відео. Радий , що після проведеної бесіди з дівчатами вони все таки зробили правильний вибір.
🕯Вічна Пам'ять Героям , які загинули захищаючи Незалежність і Суверенітет України, - написав Богуслав в наступній публікації.







Нагадаємо, що під Києвом чоловік голови комісії вкрав і з'їв заяву кандидата на вибори.